במסחר דיגיטלי יש את האפשרות למכור מוצרים שלא בבעלותינו .
אם ניקח לדוגמה – חנות פיזית שמוכרת גופיות כושר . בכל פעם שנכנס לקוח לחנות ובוחר גופיה שמתאימה לו הוא ניגש לשלם ויוצא עם הגופיה .
בדיגיטל .. לעומת זאת ,לקוח מזמין מוצר הוא ממתין כמה ימים עד שהמוצר מגיע אליו הביתה [או שהוא הולך לאסוף אותו].
זה נותן לנו כבעלי חנויות את היכולת למכור >> לקבל תשלום >> לבצע הזמנה מהספק >> לשלוח ללקוח .
כך למעשה אין סיכון בהחזקת מלאי , ארנונה , שכירות , ועוד מגוון הוצאות שיש בעסק פיזי .
היתרונות הגדולים כבעל עסק אינטרנטי הם:
- כמות החשיפה היא אין סופית.
- היכולת לנהל את העסק מכל מקום בעולם ללא צורך פיזי או תלות.
- היכולת לחבר תוכנות אוטומטיות ולנהל את העסק בין שעה לשעתיים ביום.
היתרונות הגדולים כצרכן שרוכש אונליין הם:
- חיסכון אדיר בזמן- אין צורך לעמוד בפקקים, ובתורים בחנות , נכנסים לאתר אינטרנט בכל שעה ובכל יום ומבצעים את הרכישה.
- איתור מוצרים בקלות- באינטרנט אפשר למצוא *הכל* גם את המוצרים הקשים להשגה ניתך למצוא בחנויות כמו איביי , אמזון ועוד ..
- מחיר טוב- בעל העסק חוסך המון עלויות [שכירות,ארנונה,חשמל] ולכן גם מחירי המוצרים יהיו בהתאם פחות יקרים מהקניונים הפיזים.
- נוחות-אין צורך לצאת מהבית, אפשר להזמין לכל מקום ולכל כתובת בארץ ובעולם.
מחקרים מראים שעד שנת 2040 רוב העסקים יעברו לאונליין, למעשה 95% מהעסקים יהיו באונליין ולכן כדאי מאוד ללמוד את המקצוע הזה.
משמע ,אנחנו רק בהתחלה (:
בואו להיות חלק ממקצועני הדרופשיפינג!