האם שווה לעשות דרופשיפינג

תוכן עניינים

האם שווה לעשות דרופשיפינג

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שהפך להיות פופולרי מאוד עבור כל מי שרוצה להקים עסק באינטרנט ללא השקעה כספית

הקמת חנות בשיטת הדרופשיפינג זאת אפשרות מצויינת למי שמחפש לייצר הכנסה נוספת בלי לסכן כסף על סחורה

משום שקודם הסוחר מפרסם את המוצר למכירה ורק לאחר שהלקוח רוכש את המוצר ומעביר תשלום לבעל החנות הדיגיטלית אז בעל החנות רוכש את

המוצר מהספק ושולח ישירות לכתובת של הלקוח עם זאת, ישנם כמה חסרונות לשיטת המסחר דרופשיפינג

למשל: אם תעשו דרופשיפינג מאמזון לאיביי כמוכם יש עוד סוחרים שעובדים בדיוק באותה השיטה .. מה שמייצר תחרות,

סוחרים נוספים יכולים למכור בדיוק את אותם המוצרים שאתם רוצים למכור לכן אתם צריכים לדעת איך לקדם את המוצרים שלכם במנועי החיפוש,

לייצר באנדלים מיוחדים ולהיות בולטים משאר המתחרים.. ורק ככה תצליחו להרוויח הרבה כסף מדרופשיפינג

האם שווה לעשות דרופשיפינג
האם שווה לעשות דרופשיפינג

 


מה צריך לדעת לפני שמתחילים לעשות דרופשיפינג


הכנתי עבורכם מדריך מקוצר שיעזור לכם להתכונן לפני שתיכנסו לתחום הדרופשיפינג

נתחיל מהשלב הראשון שבו אתם צריכים להבדיל בין קידום אורגני לקידום ממומן קידום אורגני – איך זה עובד?

קידום אורגני (או במילים אחרות seo) הוא קידום במנועי חיפוש

כאשר גולש מחפש מוצר באינטרנט הוא משתמש במנועי החיפוש של גוגל \ אמזון \ איביי \ אטסי ועוד זירות מסחר נוספות

לצורך ההסבר שלי ניקח את פלטפורמת ebay נגיד ואתם רוצים להתחדש בכיסוי לאייפון שלכם

נכנסתם לאיביי והקלדתם בשורת החיפוש את הביטוי ״מגן לאייפון 13 פרו״

ברגע זה אתם תקבלו תוצאות על בסיס מילת המפתח שהפעלתם במנוע החיפוש של איביי

אתם מתחילים את מסע החיפוש שלכם ומתחילים לגלול בתוצאות החיפוש.

אתם נחשפים למגוון רחב של תוצאות כגון , צבעים שונים , חומר שממנו עשוי המגן , פי׳צרים מיוחדים ועוד

ועכשיו עומד ברשותכם היכולת לסנן את תוצאות החיפוש,

החלטתם שבא לכם על הצבע השקוף ולכן עכשיו איביי מציעים לכם לבחור בצבע השקוף ,

לחצתם על הפילטר , והינה בקלות סיננתם את כל התוצאות שהם לא רלוונטיות לחיפוש

המשכתם לסנן את התוצאות והפעם באמצעות מחיר , עכשיו אתם רוצים שאיביי תציג בפניכם רק כיסויים עד 10 דולר

ולבסוף הגעתם למוצר שמתאים לכם בדיוק הוספתם את המוצר לעגלת הקניות וביצעתם תשלום עם כרטיס האשראי.

ועכשיו במעבר חד למוכר. אותו מוכר לא צריך לשלם כסף לפרסומות הוא לא צריך לשווק את המוצר ברשתות החברתיות

הוא לא צריך להיות ״הכי מיוחד״ ואפילו הוא לא היה צריך להיות ״הכי זול״

כל מה שהוא היה צריך לעשות זה לדאוג שבדף המוצר שלו יהיה בדיוק את המילות מפתח שגרמו לכם להגיע אליו

אם לא היו לו את מילות המפתח הנכונות כנראה שאתם לא היתם רואים אותו.

לכן אם אתם רוצים להצליח כסוחרים בפלטפורמת איביי אתם חייבים לזכור שברוב המקרים הלקוחות יודעים מה הם רוצים

הם משתמשים במנועי החיפוש ובפילטרים כדי להגיע לתוצאה המדוייקת עבורם

והמטרה של מנוע החיפוש הוא לאפשר לגולש חווה מקסימלית

אז אמנם אין לנו צורך לשלם כסף עבור קידום ממומן אבל

עדיין אנחנו צריכים להשקיע מאמצים בקידום אורגני כדי לגרום למנוע החיפוש להציג דווקא את המוצרים שלנו

יש עוד גורמים שמשפיעים על קידום המוצרים כגון:

ותק המוכר, יחסי הקלקה, יחסי רכישה,

ועוד הרבה גורמים שמשפיעים על ההצלחה שלכם,

יחד עם זאת אתם צריכים להבין מראש מהי הדרך הטובה ביותר שעליכם לפעול כדי להצליח בפלטפורמות אלה.

 

קידום ממומן בדרופשיפינג

קידום ממומן (בשפה המקצועית ppc)מחקרים מראים שאדם ממוצע נחשף ל 5000 פרסומות כל יום

בין עם זה פרסומות בפייסבוק או פרסומות באינסטגרם ואפילו פרסום בשלטי חוצות.

קידום ממומן הכרחי למי שיש לו חנות אינטרנטית

בפלטפורמות כמו shopify , וורדפרס

ועוד פלטפורמות עצמאיות שלא נמצאות תחת ענקיות המסחר , איביי , אמזון.

ההבדל העיקרי בין איביי \ אמזון \ לבין שופיפיי היא שיטת השיווק

אם תחליטו להקים חנות עצמאים משלכם בלי הצורך להיות תלוי בתנועה של איביי

אתם יכולים לעשות זאת על ידי הקמת חנות דרופשיפינג משלכם רק שהפעם אתם תהיו אחראים להביא את התנועה לאתר

ואת זה תעשו על ידי שיווק ברשתות החברתיות. עליכם להוציא כסף עבור פרסום בפייסבוק \ גוגל כדי להגיע לקהל הלקוחות הרלוונטים

למשל החלטתם שאתם רוצים להקים חנות בפלטפורמת שופיפיי העוסקת בציוד לטיפוס הרים

הקמתם את האתר מצאתם לכם ספק שממנו אתם תמכרו את המוצרים,

חיברתם אמצעי סליקה לאתר ועכשיו יש לכם אתר שמוכן לעבודה.

רק שעכשיו אין אף אחד שיכול להגיע לאתר שלכם בשונה מאיביי, אמזון , אטסי.

תפקידכם הוא לדאוג להכניס תנועה לאתר ואתם תעשו זאת באמצעות פרסום ממומן.

לכן צריך לקחת בחשבון לאיזה סוג עסק אתם רוצים להיכנס

אז אחרי שהבנתם מה ההבדל בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן

עכשיו אני רוצה ללמד אתכם כמה כסף אתם יכולים להרוויח מדרופשיפינג

 

אז כמה מרוויחים מדרופשיפינג?

אם פעם שאלתם את עצמכם

כמה כסף אפשר להרוויח מדרופשיפינג אז הינה התשובה

כדי להמחיש אתן לכם דוגמה

נגיד ואתם מרוויחים 100 שקלים לשעת עבודה ומקום העבודה שלכם מאפשר לכם לעבוד כמה שעות שרק תרצו

אתם יכולים לעבוד 10 שעות ביום ולעשות 1000 שקלים אתם יכולים לעבוד גם שעתיים ולעשות 200 שקלים

לכם יש את האופציה להחליט כמה בא לכם לעבוד נגיד והחלטתם לעבוד כל יום 12 שעות למשך 20 יום בחודש

זאת אומרת הרווחתם 1200 שקלים ליום כפול 30 יום = 36,000 שקלים לחודש

עכשיו נשאלת השאלה האם יכולתם להרוויח יותר מ 36,000 שקלים ?

התשובה היא תלוי

תלוי אם אתם תוסיפו יותר שעות או תלוי אם תקבלו יותר לשעה

אם הבוס יעלה לכם את השכר ל 200 שקלים אז תקבלו בסוף החודש 72,000 על אותם שעות בדיוק

בדיוק אותו דבר עם דרופשיפינג כששואלים כמה כסף אפשר להרוויח אז התשובה תמיד תהיה ״תלוי״

תלוי כמה מוצרים תמכרו כל חודש?

תלוי כמה מוצרים יהיו לכם בחנות?

תלוי במחיר המוצרים שאתם מוכרים?

(למשל אם תמכרו מוצרים בשווי מאות דולרים שעל כל מכירה תרוויחו בהתאם)

תלוי בכמות החנויות שיש לרשותכם לכן אני אומר שאין באמת תקרת זכוכית לכמות הכסף שאפשר להרוויח

דרופשיפינג הוא סה״כ מודל עסקי שמאפשר לכם לבצע מכירות דרך האינטרנט

מבלי הצורך לסכן כסף על רכישת סחורה הרווח שלכם מגיע מפער הקניה למכירה ולכן מדובר בעסק לכל דבר

יש אנשים שמרוויחים מאות דולרים כל חודש ויש אנשים שמרוויחים עשרות אלפי דולרים כל חודש.

אתם יכולים לבקר בערוץ היוטיוב שלי וללמוד איך לעשות דרופשיפינג

האם כדאי לפתוח אתר דרופשיפינג ישראלי או בין לאומי

לפני שאני אסביר לכם איפה כדאי לכם לפתוח חנות דרופשיפינג

אני רוצה לציין שהפעם אתן את ההסבר על אתרי מסחר שהם לא איביי \ אמזון \ אטסי וכו 

משום שאלה זירות מסחר ענקיות שרוב התנועה שלהם מגיעות מקהל אמריקאי

ולכן אם תפתחו חנות באחת מהזירות האלה התשובה תהיה חד משמעית חנות לקהל האמריקאי

לכן הפעם אני רוצה להתייחס לדרופשיפינג בשופיפיי או בוורדפרס

דרופשיפינג לקהל הישראלי או דרופשיפינג לקהל האמריקאי

אני רוצה לציין שישנם יתרונות וחסרונות שעליהם אני הולך לדבר איתם

אבל בסופו של דבר כל אחד יעשה את הבחירות שלו , אפשר להרוויח בדרופשיפינג גם מהקהל הישראליֿ

וגם מהקהל האמריקאי רק צריך לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

בארץ אתם מכירים את השפה

יהיה לכם נורא קל להתסדר עם הלקוחות שלכם עם המודעות שתפרסמו,

ועם השיווק האורגני עם המיילים שתכתבו לתפוצה שלכם,

בקיצור נוח מאוד לשווק לקהל הישראלי משום ששניכם דוברים את אותה השפה.

בארה״ב אתם צריכים לדבר באנגלית

האתר, המיילים, הפרסום הממומן, שירות הלקוחות,

הכל צריך להיות באנגלית ולכן אם יש לכם קושי בשפה האנגלית

יהיה לכם יותר מאתגר לנהל את העסק שלכם

למרות שהיום אין לנו באמת צורך לדבר עם הלקוחות בטלפון

ואפשר להעזר בגוגל תרגום ולאט לאט ללמוד אנגלית (בנינו זה אחלה בית ספר). 

לחברה שיודעים אנגלית טוב זה לא יהווה עבורם מחסום כניסה

אפשרויות סליקה ישראליות רבות

ישנם לא מעט פתרונות סליקה ישראליות שאתם יכולים להתממשק בקלות

לדוגמא פייפלוס טרנזילה סאמיט (אופיסגיא לשעבר) לעומת ארה״ב ששם ברוב המקרים

צריך להקים חברה רשומה כדי להתממשק לחברת סליקה כגון סטרייפ 

(אולי בעתיד לא יהיה צורך אבל נכון לעכשיו יש צורך)

עדיין אפשר להתממשק בקלות לפייפלוס ולסלוק בדולרים אבל יש עמלות גבוהות.

עלויות פרסום

אין מה לעשות, בארה״ב יש תחרות הרבה יותר גדולה

משום שיש הרבה מפרסמים שנלחמים על שטחי הפרסום

ולכן מחירי הפרסים בפייסבוק ובגוגל גבוהים

לעומת מחירי הפרסום פה בישראל ולכן צריך לקחת את זה בחשבון 

בארץ מחירי הפרסום נמוכים לעומת ארה״ב מכיוון שכמות המפרסמים נמוכה משמעותית מ ארה״ב..

בכל זאת אנחנו רק 9 מיליון תושבים לעומת 370 מיליון תושבים בארה״ב

 

פוטנציאל צמיחה

אמנם היתרון בישראל על מחירי הפרסום מהווה כיתרון לעומת ארה״ב

אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהם פי 40 יותר תושבים מאיתנו ולכן הפוטנציאל הרבה יותר גדול


אז האם כדאי לעשות דרופשיפינג?

התשובה שלי היא כן אבל, ותמיד יש אבל.

אם אתם רוצים להצליח ולהרוויח כסף באמצעות המודל הזה

אתם חייבים לזכור מה ההבדל בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן

כמו שהזכרתי במאמר הזה כדאי לקחת בחשבון..

אמנם אין השקעה כספית על קניית סחורה

ולכן לא צריך לסכן שום סכום

אבל עדיין יש לנו צורך בכלים ובתוכנות כדי להפעיל את הביזניס כמו שצריך

צריך לזכור שאמנם מדובר בעסק דיגיטלי שלא צריך חשמל מים ארנונה ושכירות

כדי להפעיל אותו אבל עדיין מדובר בעסק לכל דבר שצריך התעסקות, ידע, זמן.

ככל שתגדלו יותר ותמכרו יותר מוצרים כך גם תרוויחו

ולכן אין תקרת זכוכית לכמות ההכנסה שאתם יכולים להרוויח

דרופשיפינג הוא מודל שמהווה חלק בלתי נפרד מתעשיים האיקומרס

(איקומרס = מסחר דיגיטלי) שמתפתחת בקצב מטורף

אומרים שעד 2040 רוב הרכישות בעולם יתבצעו דרך האינטרנט

אם אתם מחפשים הכנסה נוספת או שאתם רוצים להקים עסק

מבלי לקחת סיכון כספי גדול אז לגמרי המודל מתאים לכם

וגם אם אתם יזמים או בעלי עסקים שיש להם ניסיון בעולם העסקי

מודל הדרופשיפינג מעולה עבורכם

משום שהוא יאפשר לכם יתכנות לפני שאתם קונים מלאי סיטונאי מכיוון שתוכלו קודם לבנות את האתר

ולבצע בדיקות ראשונות על ידי פרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל לצורך בירור ביקוש

ורק לאחר מכן אתם תדעו אם כדאי לכם להזמין סחורה.

מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב וללמוד על הנושא

שתפו עם אחרים!

רוצים שנקים ונבנה עבורכם נכס דיגיטלי במודל share profit

מלאו את הטופס ונדבר

מאמרים אחרונים

רוצה שנקים וננהל עבורך נכס דיגיטלי מבוסס דרופשיפינג במודל share profit

בואו להיות חלק מרשת החנויות שלנו ותנו לנו להקים ולנהל עבורכם נכס דיגיטלי שמייצרת הכנסה קבועה כל חודש

אולי יעניין אותך גם

שופיפי

מה זה שופיפיי?

Shopify היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני המאפשרת לעסקים ליצור ולנהל חנות מקוונת. Shopify מספקת מגוון רחב של תכונות וכלים כדי לעזור ליזמים ולבעלי חנויות לבנות ולהתאים

קרא עוד »

הרשמו לניוזלייטר וקבלו עדכונים ותוכן מקצועי ישירות למייל

הירשם כדי לצפות בסילבוס המלא

לאחר ההרשמה אתה תעבור מיד לסילבוס המלא

אנחנו מחכים לדבר איתך 😄

הירשם עכשיו כדי לצפות בסילבוס המלא

דילוג לתוכן